>SELAMAT BERTUNANG NIZAM DAN ILA

25 Jan

>

Assalamualaikum..

Semalam, 24/01/10.. Adik T, Nizam telah bertunang dengan pilihan hatinya.. Dila.. Kami ke Serendah semalam.. Berkumpul adik-beradik bersama ibu dan ayah saudara.. Kami 15 kereta ke rumah Dila yang tinggal berdekatan dengan rumah kakak ke 3 T, Kak Azizah juga di Serendah.. Alhamdulillah.. Majlis berjalan dengan lancar dan Insya Allah, bulan 7 nanti T akan menerima bakal adik ipar!!

Nizam bersama barang-barang hantaran yang digubah oleh kakak ke 2 T, Kak Arina dari Kulim..

Ada misi yang perlu dilaksanakan di sini.. Heheh..


Perbincangan sedang dijalankan.. Berdebar-debar T masa ni.. Alahai.. Hehe..

Sesudah perbincangan.. Amik gambar barang-barang hantaran kedua belah pihak..
Ma sedang menyarungkan cincin merisik..


Ini pulak dok sarung cincin bertunang..

Cium tangan bakal ibu mertua..


Kami ramai-ramai..

T suka bangat dengan gambar ini…


Depa sudah menjamu selera rupanya kat luar tu..

B sedang mengambil makanan.. Makanan semua sedap-sedap.. Tip Top!!


Anak-beranak kami..


Nizam..

Bergambar di samping barang hantaran daripada belah kami..

Kami sekeluarga tak sabar-sabar nak tengok adik kami ni berkahwin.. Semoga semuanya berjalan lancar mengikut perancangan.. Em.. Hantaran kahwin RM8186.. Tahun lahir adik-adik T ni.. Nizam lahir tahun 1981 dan Dila lahir tahun 1986… Pendek kata, T yang lagi teruja melihatkan mereka berdua ni.. T dah tak sabar-sabar tau nak menerima adik ipar ni!!

7 Responses to “>SELAMAT BERTUNANG NIZAM DAN ILA”

  1. Maia January 26, 2010 at 10:23 AM #

    >comei bakal adik ipar tu..hehesemoga hubungan mereka berkekalan ke jinjang pelamin dan seterusnya akhir hayat.. =D

  2. UnGu VioLet January 26, 2010 at 2:34 PM #

    >tahniah utk adik akak.. moga terus kekal hingga ke jinjang pelamin.. ameen..

  3. Emy Omar January 26, 2010 at 3:29 PM #

    >Alhamdulillah..dah nak kawin dah Nizam ye..Ruzi pun bakal dapat adik ipar.semoga their big day pun berjalan lancar nanti..

  4. dilaOHdila January 27, 2010 at 3:14 AM #

    >selamat bertunang buat adik Twah tunangnya lawoada Iras keluarga T aaa…insyallah serasi tu

  5. ~~ciklinn~~ January 28, 2010 at 8:53 AM #

    >tahnoiah utk adikk kak tie…. mula2 linn ingat yg puan tu adikk.. hheheh muka lebih kurang jerk

  6. atty's January 29, 2010 at 1:13 AM #

    >Selamat bertunang utk adik T..comey & manis org nya ..baju pink tu lawa..

  7. cupcakesnyamnyam January 29, 2010 at 7:37 AM #

    >tahniah T… smoga mereka terus serasi bersama mcm t ngan suami amin hehe -awien-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: