>30 MINIT

27 Apr

>Ini untuk dinner kami tonite.. Ni saja yang ada kat dapor tu.. Ingat malas nak masak coz tak beli lauk hari ni… Tapi bila tengok B penat, T kata kat dia.. “Ummi masak sardin dan goreng telur letak kicap je boleh”? Dia kata ok.. Dan terus T masuk dapor.. Klentung-klentang dan setengah jam kemudian inilah hasilnya… Laju diaorang makan.. Same goes to me.. ;-O Haha!! Tengahari tadi T makan roti aje.. Laporla.. Ikan Sardin + Telur Kicap + Buah Oren Sunkist + Air Laici.. Cukuplah untuk malam ni.. Kenyang.. Alhamdulillah..



Dan sekarang T sedang menonton MERCY @711.. Pas tu sambung tengok DESPERATE HOUSEWIVES @708 lak. Beginilah keadaan T pada hari Selasa malam-malam gini..

4 Responses to “>30 MINIT”

  1. k.e.r.i. April 27, 2010 at 4:22 PM #

    >telur masak kicap & sardin pun dah cukup sedap time lapor gini*drooling*

  2. bizzonline April 28, 2010 at 12:02 AM #

    >sedap pe telo+kicap..mkn ns pns2..dapnyeeeee

  3. atty's April 28, 2010 at 1:30 AM #

    >itu pun dah sedap T..leh buat kty terliur..

  4. ~~ciklinn~~ April 28, 2010 at 4:53 AM #

    >tolorrr kicappp tu sedappnyer…. masak2 yg camni yg buat kita lagi lajusss mkn tau..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: