>MENU FOR DINNER

27 Apr

>Entry kali ini T dok tayang makanan yang kami makan untuk 2 malam yang lepas.. Alhamdulillah dengan rezeki yang ada.. Syukur..

250410

Kami g makan kat Restoran Rizki Tom Yam di Mentakab.. T order Ikan Talapia Bakar, Ikan Siakap Black Pepper, Tom Yam Campur dan Telur Dadar.. Cuba tengok Telur Dadar dia.. Bentuk LOVE daaaa… Nice.. Ari tu pun T penah goreng Telur Dadar.. Dapat bentuk LOVE jugak.. Ada gak masuk dalam entry yang lepas.. Hehehe..


260410

Ni menu malam tadi.. Sup Ketam, Sambal Kicap, Ayam Goreng Black Pepper dan Buah Oren Sunkist.. Emy Omar, http://mummyezhanerfan.blogspot.com Terima kasih banyak-banyak bagi resepi Sup Ketam ni.. Tq amik berat pasal Ruzi dan family.. Youlah sahabat baik Ruzi ketika susah dan senang.. Dulu dan kini.. Sayang kamu Emy.. Kau memang tak pernah menghampakan.. Sentiasa ada ketika aku memerlukan.. Aku ulangi.. Aku sayang.. Sayang.. Kamu..


4 Responses to “>MENU FOR DINNER”

  1. MAYA April 27, 2010 at 7:21 AM #

    >sup ketam tu nampak sedaplah kak.. yum yum..

  2. ☆ lieya latif ☆ April 27, 2010 at 7:26 AM #

    >uih byknye sup ketam tu kak…sedap menghirup time panas2 tu…mmg elok pun minum sup ketam kalo ade denggi nie kak..salah satu usaha laa tuk naikkan balik platlet darah yg turun tuh….harap hubby akak terus sihat…amin

  3. bizzonline April 27, 2010 at 10:32 AM #

    >waduh2..dapnye kak sup ketam tuh..aik..beli watermark smpi 3,x nmpk pon akk tepek kt gambo.kang curik kang sup ketam tu..

  4. ZaiY April 27, 2010 at 11:17 AM #

    >salam T..maafla lama akak tak jenguk blog T. sebabnya akak lupa nk letak link baru T. sedap sup ketamtu, terliur akak tgok..telur bntuk love tu sayang plak nk makan..hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: