>DIA DAH KAHWIN!!

7 Jul

>Ya!! Dia dah kahwin.. Telah selamat semuanya.. Alhamdulillah.. Tahniah buat adik T, Nizam dan pasangannya, G-la. Selamat melayari alam berumah tangga. Cuma sekarang hati berdebar-debar menunggukan hari Sabtu ni iaitu kenduri menyambut menantu di kampung T pulak.. T pun berdoa yang serupa.. Agar majlis di kampung nanti akan berjalan dengan lancar dan meriah tentunya.. Amin.. Amin..

030710

Majlis Akad Nikah

Malam Berinai…

040710

Majlis Bersanding…

070710

Pagi ni kuar dating ngan B. Selepas bersarapan, kami ke kedai ni.. Beli baju untuk T pakai hari kenduri menyambut menantu Sabtu ni.. Cantik tak? Kalau tahun lepas jenis baju gini T pakai size 48, tapi tadi size 44 pun dah sedang molek.. Suke!!


3 Responses to “>DIA DAH KAHWIN!!”

  1. A.I July 7, 2010 at 8:52 AM #

    >berkenan aku ngan baju tu T! :)tahniah utk adik kau..semoga hubungan dowang akan kekal hingga ke akhir hayat. amin…tahniah kat kau jugak sbb dapat adik ipo😉

  2. atty's July 8, 2010 at 8:51 AM #

    >baju yang t pakai tu semua lawa2selamat pengantin baru utk adik T.tq atas undangan .kalo dkt ..dah tentu kty sampai .

  3. mysha July 14, 2010 at 12:27 AM #

    >taHniah kak t…. cantIk diorg berbaju penganTin…. huhuhu terKenang pulak mAsa Sha arituh hehehe…. Kak t sHa sekarang daH rajin nk Update baLik Blog shA hehehe…🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: