>KENDURI MENYAMBUT MENANTU…

15 Jul

>Assalamualaikum..

100710

Giliran kenduri di rumah kami.. Meraikan pengantin.. Menyambut Menantu pulak.. Alhamdulillah.. Segalanya berjalan dengan lancar.. Tetamu yang ramai datang bertandang.. Lauk-pauk yang sedap dan lebih daripada cukup (kalau tak sedap dan tak cukup, malu tuan rumah weh!!), berjumpa kawan-kawan dan sedara-mara. Cuma satu yang tak best.. Huk3!! Tak ada gambar kami sekeluarga di atas pelamin bersama pengantin.. Haru betul.. Bz sampai tak ingat nak bergambar bersama mereka di atas pelamin.. Ralat sungguh rasanya hati.. Alahai….

Family mertua aku tengah menjamu selera.. Aku pukul 4.30 petang baru makan.. Tak lapar.. Dahaga je.. Bz melayan tetamu yang datang bertandang.. Seronok melayan diaorang.. Masa inilah nak berjumpa pun.. Hari-hari lain payah nak jumpakan??

Tengok pengantin bersanding sat..


Ni saja gambar aku dan kids.. Diaorang tah menghilang ke mana tah.. Time nak bergambar je diaorang hilang.. Time nak bergambar je diaorang hilang.. Habis tu camno?? Grrrrrrr!!!!!

Pengantin baru nak makan..

Ini pulak gambar yang sempat diambil bersama pengantin dan my hubby.. Tq to Annas.. Gambar sekeluarga tak dak!! Sebab kami semua bz.. Tak sempat nak posing mosing.. Mencik tau!! Huk3..😦

Family Mertua nak balik dah.. Depa stay kat rumah aku di Temerloh sebelum pulang ke Kelantan, Melaka dan KL. Terima kasih sebab sudi datang.. Aku ralat sangat pasal tak sempat nak melayan diaorang. Dengan tetamu yang datang bertali arus.. Cuma sempat tengok diaorang makan sekejap dan jemput diaorang naik atas rumah.. Lepas diaorang balik baru aku rasa menyesal dan malu pasal tak layan diaorang sebaik yang mungkin.. Dah bagitahu pada diaorang terutama Mama pasal ni.. Nasib baik diaorang paham. Aku macam lipas kudung dibuatnya hari tu.. Too bz!! Kawan-kawan, sedara-mara yang datang, aku suruh depa terus makan dan jangan malu-malu.. Tup-tup depa nak balik dan terus aku bagi door gift buat depa.. Hanya ucapan maaf yang aku tuturkan mengiringi perjalanan depa balik ke rumah.. Gosh!! (pinjam kata annas, hehe..)

Terima kasih pada yang sudi datang.. Pada yang tak dapat datang, x pe.. Aku paham.. Korang pun ada hal masing-masing.. Aku tak simpan dalam hati pun..πŸ™‚

Ini pula adalah sessi outdoor pengantin.. Memang tabik dengan photographer, Annas.. Jom tengok blog dia, http://akulelakidialelaki.blogspot.com



Hari ni bday my fil.. Hj. Ismail @ Shaffie bin Haji Ahmad.. Semoga Ayoh panjang umur, dimurahkan rezeki dan dapat menunaikan haji buat kali ke 2 bulan 10 nanti bersama Mama.. Insya Allah.. Amin.. (B kata nak belikan dia handphone.. Nanti nak g cari bersama B)πŸ˜€

** aku demam, batuk dan selsema lepas kenduri ni.. hebat betul penangan kenduri ni weh!! sakit-sakit badan dibuatnya.. sungguh!! memang “sakit” buat kenduri gini.. tapi aku pegang satu ajelah.. bukannya selalu pun.. kan?? **

One Response to “>KENDURI MENYAMBUT MENANTU…”

  1. Emy Omar July 15, 2010 at 12:08 PM #

    >Wah..meriah..meriah walaupun tak dapat ada kat sana tapi terasa kemeriahannye.biasa la tu ruzi,bila dah bz sure banyak yang tak tercapai dek tangan..takpe sure ruzi dah beri yang terbaek punye(pinjam tagline DAFI jap) cantik gambar2 pengantin yang photographer tu ambik..nice2pssst adik saya pun nak kwn lepas raya ni & sekarang dah mula terasa kesibukannye hukhukhuk

Leave a Reply

