>SELAMAT HARI JADI ABAH…

29 Jul

>

Assalamualaikum…

Selamat Hari Jadi Abah!! Abah sambut ulantahun kelahirannya yang ke 63 tahun ini. Alhamdulillah.. Walaupun Abah ada penyakit Diabetes, Abah masih sihat dan bila anak-anaknya balik berkumpul di rumah Kuala Krau.. Dia makin bertambah sihat.. Semoga Abah terus dilanjutkan usia, sihat tubuh badan dan berbahagia selalu.. Amin..

** Masa nak g tadika dulu.. Abah siapkan aku pegi sekolah.. Dia sikat dan tocangkan rambut aku.. Bawa aku naik basikal g tadika.. Masa balik pun dia ambil.. Walau dia tengah sibuk bekerja di KTM masa tu.. Nak pergi sekolah dia bawa aku naik motosikal.. Tu masa di sekolah Kuala Krau.. Masa di Sekolah Vokasional Sanggang, dia bawa aku g tunggu bas dalam pukul 6.00 pagi.. Tunggu bas nak pergi sekolah.. Apa-apa pun aku hargai jasa dan pengorbanan Abah membesarkan aku selama ini sehingga aku betu-betul BESAR kini.. Terima kasih Abah.. Di atas segala-galanya yang kau lakukan untuk aku.. Sayang Abah Sayang… **

One Response to “>SELAMAT HARI JADI ABAH…”

  1. rose --{@ ibuRafiq @}-- July 29, 2010 at 3:39 AM #

    >untung kak t ade abah lagisy sejak umur 4 tahun dah takde ayah, so tak merasa la sgt kasih sayang ayah sbb kecik lagi kan..semoga abah kak tie panjang umur ya..:-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: