>2 RAMADHAN…

12 Aug

>Assalamualaikum..

Hari ni T rajen masak walaupun B kata tak payah sebab penat mengemas.. Tapi masak pun ala-kadar sajalah.. Ayam Percik dan juga Daging Goreng.. Cukuplah hidangan ini untuk berbuka puasa.. Alhamdulillah… (lauk banyak kalu.. makan lagi banyak!!)


Ini masa bersahur tadi.. Panaskan Ayam Percik manakala T gorengkan Telur Dadar dan juga sediakan Serunding Daging dan Buah Kurma.. Cuma T minum air Nescafe Panas.. Yang lain lebih selesa minum air masak sejuk saja.. Tak nak minum air manis pagi-pagi…

Anak dara T, Nur, dok menyanyi je lagu ni sebelah petang semalam.. T amek hp dan terus record.. Bila Rindu… Cinta mu yang suci abadi.. Ku pejam mata mengenangmu.. Kau di sisiku…. 😀

** Macam tahun lepas gak.. Tahun ni tak dapat layan Ketuk-Ketuk Ramadhan bersama Sheila Rusly.. Masa siaran tu T pergi sekolah ambik anak-anak… Macam rugi je tak tengok rancangan tu rasanya..😦 **

3 Responses to “>2 RAMADHAN…”

  1. ☆ lieya latif ☆ August 13, 2010 at 12:46 AM #

    >aduh mmg tak sah tak kecur tgk menu akak…lagi2 ayam pecik tu….wow!!~

  2. mek da ©™ August 13, 2010 at 12:57 AM #

    >slm ramadhan kak t dan famili…serius mekda ckp…suka tgk kak t hidang2 makanan kt meja tu..xkira walau sejenis lauk sekalipun tetap nampak berselera..untung abang akak..eeeeee

  3. Fieza79 August 13, 2010 at 3:34 AM #

    >T mmg best bab2 memasak…mesti penoh meja kalo sekali hidang…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: