>15 RAMADHAN….

25 Aug

>Assalamualaikum..

Hari ini Hari Wanita Peringkat Kebangsaan.. Selamat Hari Wanita buat semua wanita di luar sana.. Semoga kita semua terus kekal cantik dan gojes buat selama-lamanya.. Hak3!!

Pagi tadi bersahur T makan ini.. Dan sepanjang hari terasa lapar yang amat.. T tahankan juga.. Tak bolehla.. Kena jugak pekena makan nasi… Tak banyak.. Satu senduk pun dah cukup.. Lepas tu minum air panas dan jugak air masak.. Baru bertahan sampai waktu berbuka.. Dalam pukul 6 petang tadi.. Badan lemah dan longlai saja..

Selepas ambil anak-anak di sekolah tadi.. T singgah beli barang dapur dulu.. Jugak lauk untuk dimasak sebelah petangnya…

Hari ni T masak Tom Yam Campur dan Ayam Goreng Kunyit.. Anak-anak yang mintak T masakkan menu ni..


Juadah berbuka puasa untuk hari ini.. Makan 3 beranak saja sebab B ada kes di Kota Bharu.. Kesian kat I, kena tinggal lagi.. Huk3…..

2 Responses to “>15 RAMADHAN….”

  1. illa August 26, 2010 at 1:30 AM #

    >hoho lapar spt biasa…:) nak buat ayam grg kunyit gak laaa

  2. Emy Omar August 26, 2010 at 5:46 AM #

    >sedapnya yum..yum..yum..P/s: Pahang mungkin cuti direct 2 minggu kot..sebab banyak negeri lain cuti direct 2 minggu..Melaka je tak bagi cuti walaupun dah ganti sekolah hari sabtu beberapa kali ceh!!Nyampah ;p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: