>18 RAMADHAN….

28 Aug

>Assalamualaikum..

Hari ini merupakan Hari Ulangtahun kelahiran abang tersayang T.. Satu-satunya abang yang T ada.. (T bertuah sebab T merasa ada kakak, abang jugak adik lelaki dan adik perempuan) .. Happy Birthday yang ke 35 tahun.. Yusram Yusof!!.. Semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia di dunia dan di akhirat sana.. Amin.. Amin.. T sangat-sangat sayangkan Abang Yus!!

Hari ini kami berbuka di Hotel Sri Malaysia, Temerloh buat kali ke dua dalam bulan puasa ni.. Orang makin ramai kalau nak dibandingkan pada kali pertama kami datang dalam 2 minggu lepas… Siap makan dalam pukul 8.00 malam, kami pulang ke rumah..



B mms gambar ni masa dia di Kota Bharu baru-baru ni.. Saja tau buat T terliur tengok dia dok makan Colek Ayam ni.. Dahlah hantar mms gambar selepas dia makan.. Grrrrr!!

Inilah dia rupa Colek Ayam tu.. Ni masa makan di kampung hubby.. Semua ni dalam RM77.00.. Sampai tokey dia tanya, “Ramai ke yang ada kat rumah?.. Banyak beli ni?” Hehe…

Kalau T kurus nanti.. Nak pakai gini boleh tak?? Ngeee.. Suka tengok dress ni tau.. Ada dalam majalah Intrend Ogos.. VaVaVaVa…. (buat masa ni dok diam-diam dan berangan sajalah…)šŸ˜›

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: