>22 RAMADHAN….

1 Sep

>Assalamualaikum…

Mood : Sentap

Macam tak best je raya tahun ni.. Mood raya entah menghilang pergi ke mana.. Puas dah aku dok cari.. Tengoklah kot-kot aku jumpa dia esok lusa..

Hari ni pun aku tak masak.. Hubby beli di Pasar Ramadhan saja..

** aku dah start beraya pun hari ni **

8 Responses to “>22 RAMADHAN….”

  1. FarEast September 1, 2010 at 7:33 PM #

    >insyallah nanti sampai la mood raya tu … yg penting kita jalan kan ibadah puasa yg tinggal beberapa hari ni😉

  2. Emy Omar September 1, 2010 at 8:12 PM #

    >wah dah start raya ye…bagus..bagus..saya ni harap2 dapat la penuh sebulan kalau nak datang pun biar la datang hujung2 malas nak ganti :p

  3. A.I September 1, 2010 at 11:31 PM #

    >aku pon dah raya ni ;Pnape kau ni T? mana mood kau pegi tu? lain la cam aku ni. thn ni poket sentap. persiapan utk anak2 ala kadar je. aku laki bini YILEK! huhu

  4. .:nhalilah:. September 2, 2010 at 12:43 AM #

    >la.. nape kak… takpe.. take it easy.. nanti datang la mood tu.. cheers!!!

  5. mek da ©™ September 2, 2010 at 1:17 AM #

    >kak t nape ni..senyum sikit eee

  6. MamaYatie September 2, 2010 at 4:34 AM #

    >dah raya dulu, tu mood tak mari tu kot!mcm saya last year..this year harapnya dpt penuh..

  7. KSWSK September 2, 2010 at 7:55 AM #

    >kang dengar takbir sure mari mood raya tu

  8. wati September 2, 2010 at 8:21 AM #

    >biasala T dlm keadaan skrg ni mcm2 emosi ada,dah habis nnt datangla balik mood tu…jgn sedey2 ok..

Leave a Reply

