>23 RAMADHAN….

2 Sep

>Assalamualaikum…

Tq korang.. Ambik berat pasal aku..

Macam nilah rupanya aku dok sentap semalam.. Hari ni pun sebenarnya aku masih sentap lagi.. Tapi.. Nak buat macam mana?.. Emosi tengah tak stabil.. Time nak raya.. Time tulah macam-macam benda nak kena settle.. Banyak benda tak settle lagi sebelum menjelangnya raya.. Dok pikir-pikir tu yang aku sentap tu.. Tak apalah.. Ikutlah.. Raya tetap raya tak kira samada aku bersedia atau tidak.. Kan?

(Nur : 2008)

Hem… Gelak je dok tengok gambar anak dara aku ni…

(Nur & Adib : 2008)





Nur… Dahlah tu.. Ummi dah kembali senyum nie..😛

** tadi timbang berat.. berat terkini aku adalah 74kg.. hampir setahun aku dapat turunkan 12kg.. harap dapat turun lagi… dan lagi.. dan lagi.. ngeeeee **

3 Responses to “>23 RAMADHAN….”

  1. MAYA September 2, 2010 at 2:43 PM #

    >sabar kak..sabar.. selesaikan mana yg lebih penting dahulu..okay.. seminggu lagi nak raya nih..

  2. KSWSK September 3, 2010 at 5:08 AM #

    >muka merajuk ye nur tu….

  3. MamaYatie September 3, 2010 at 5:46 AM #

    >huhu..ketat betul nur..sungguh merajuk la turnak tolong pujuk t, nnt dtg amik award yer..http://dis-mysimpleworld.blogspot.com/2010/09/friendly-blogger-award.html

Leave a Reply

