>HATI….

2 Oct

>

sakit hati

kecil hati

jauh hati
terasa hati
tiada hati
pedih hati

makan hati
semua ini
aku cuma
simpan di dalam hati
sememangnya
aku berhati batu!!
dan sememangnya
aku berhati kering!!
aku punyai
hati kecil
aku tak punyai
hati besar
aku mesti berhati-hati
kemudian hari
menilai sekeping
HATI….
** berpuasa ganti untuk hari ke lima hari ini.. Alhamdulillah.. **

3 Responses to “>HATI….”

  1. en_me October 2, 2010 at 1:20 PM #

    >hati hati dijalanraya.. uhuhu

  2. EdaManAli October 2, 2010 at 2:20 PM #

    >nape kak tie? semuanye hati…hati lembu pon sodap!!

  3. mUmma nitaF October 3, 2010 at 5:04 AM #

    >aah la kak ti..kite pom same gak..harus berhati2…hehehe

Leave a Reply

