>SHAH’S VILLAGE

1 Dec

>

Assalamualaikum
Semalam
301110
Buat kali pertama
T dan anak-anak
Tidur di hotel ni
Shah’s Village di PJ
Biasanya B saja yang menghadiri kes ni tanpa kami
Sebab diadakan pada hari persekolahan
So B pergi bersama seorang kawannya
Sebagai peneman
Okeyla hotel ni
Walau kecik
Tapi suka dengan suasananya
Terutamanya di kawasan kolam mandi
Kawasan lain pun dihias cantik
Setiap ceruk ada hiasan
Yang kelas dan
Tersendiri
Unik
Cuma di kolam lagi menyerlah
Tak kira siang mahupun malam
Mana gambar lain?
Gambar-gambar biasalah
Banyak T uploadkan di Facebook
“,)
Kami bertolak dari Temerloh semalam
Setelah B meninggalkan kami di MV
Sementara dia terus ke Mahkamah PJ
Kami
Breakfast dahulu di MC’D
Juga menonton movie
Rapunzel 3D
Kemudian
Kami naik teksi
Dan terus menuju ke hotel ini
B ada kes di sini
Sepanjang minggu ini
Akan stay di hotel ini
Sehingga hari Jumaat ini
Selepas itu pulang ke Temerloh
Dan
Hari Ahad
Datang ke sini lagi
Sebab B ada sambungan kes
Hari Isnin depan
Tuan Hakim nak cepat-cepat sudahkan
Kes rogol
Yang dah nak masuk
Ke tahun ke empat
Tahun ini
Emmm
Baguslah tu
Tak perlu ditangguh-tangguh lagi
Bagus untuk ke dua belah pihakkan?

Ini gambar hari ini
011210
Bertukar bilik pula
Esok tak tahu lagi
Samada mahu menukar bilik
Atau tinggal saja
Di dalam bilik ini
Aktiviti hari ini
Temankan anak-anak
Mandi di kolam
Cuma mereka berdua saja
Yang mandi pagi tadi
Orang lain tak ada pun
Yang turut serta
Kemudian kami
Juga ke Amcorp Mall
Lunch di Restoran Selero Negori
Sodapnyo lauk pauk dio!!
Jilat jari den tadi tau!!
Ngeeeee
Kes B
Berjalan pagi dan petang
Kesian B penat
Sebelah malam
Kami dinner di
Restoran Ali Cafe Tomyam Seafood
Sedap dan cepat pula
Disediakan makanannya tadi
Suke!!
Ok!
Apa aktiviti untuk esok?
Esok saja kita fikirkan ye?
Nak masuk tidur dulu
B suruh kejutkan dia
Pukul 5 pagi esok
Nak baca kes katanya
Dah Dah!!
Good Night, Sleep Tight
Muaaaaaaaahhhhh!!

One Response to “>SHAH’S VILLAGE”

  1. Shima Md. Zahar December 3, 2010 at 2:42 PM #

    >salam T..warghhh sonoknyaaa kan jalan-jalan shopping-shopping… sangat terapi minda u…… huhuhu.. bilaa laa nak habis pantang nie.. tak sabar dah nak bershopping.. heheheT tau tak.. dalam fikiran saya kan.. nak juge sekali tengok en.bob handle kes di mahkamah….mesti saya akan rasa teruja + takut juga.. kalau tengok peguam kalau berhujah.. sebab pada saya en.bob nie seorang yang pendiam…. hehehehehehehselamat cuti-cuti sekolah kepada adib dan nor ..:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: