>SEDIH

3 Dec

>

pernah tak korang marah
menangis sampai
keluar air mata
sedih dengan apa yang berlaku?
aku tengah marah
aku tengah sedih
dah puas menangis tadi
tapi
tak pe lah
mungkin aku ni
jenis sensitif sangat orangnya
sikit punya hal pun
boleh bertukar jadi
isu besar
mungkin tiada apa-apa bagi kau
tapi
ada apa-apa bagi aku
kau tak faham lagi
macammana perangai aku ni agaknya
kau masih belum kenal aku lagi
kan?
kalau tidak
kau takkan buat
aku jadi marah
aku jadi sedih
sehingga membuatkan aku
menangis
aku benci
setiap kali
berada di dalam
situasi ini
menyesakkan dada
menyakitkan hati
dan benar-benar
menghimpit perasaan

3 Responses to “>SEDIH”

  1. Emy Omar December 4, 2010 at 2:26 AM #

    >La..kenapa sedih2 ni..cheer up ok🙂

  2. BUNGA December 4, 2010 at 11:51 PM #

    >sabar ye kak t… jgn sdh2..saya pun mcm akak. sensitip sungguh.. air mata tu sng sgt jatuh ..

  3. Encik Bye December 6, 2010 at 8:11 PM #

    >Ini lah namanya rencah kehidupan.. ada suka.. ada duka.. ada tah hape-hape~ Erm… pastinya di sanan nanti semuanye gumbira!!!

Leave a Reply

