>AL-RAWSHA PYRAMID

4 Dec

>

Assalamualaikum
Ini kali ketiga
Makan di Restoran Al-Rawsha
Di Jalan Damai
Off Jalan Ampang
Tengokla size pinggan
Isi nasi dia
T kongsi makan dengan Nur
Adib dan Hubby amek
Lamb Mandy
T dan Nur amek
Chicken Mandy
Sangat-sangat berpuas hati
Sedap sehingga menjilat jari
Cuma tak habis
Pasal banyak sangat
Dan rasa dah
Teramat kenyang
Pas tu masuk bilik
Sewa lagi bilik
Untuk hari ke tiga
Bilik dah bersiap kemas
Sebab dah suruh housekeeping
Make-Up room
Tukar cadar, towels semua
Dapat lagi mandian dalam botol kecik-kecik tu
Teh, Kopi, gula
🙂
Petang sikit
Gerak ke Sunway Pyramid
Dah lama tak ke mari
Adalah dalam 2 tahun
Tempat 1st dating
T dan Hubby ni
Tahun 1998 dulu
Masih segar di ingatan
Hehe
Hari ni dok rumah je
Melayan Blog dan Facebook
Nak invite kawan-kawan
Baca blog yang dah
T privatekan ini
Terima Kasih pada yang sudi
Terus membaca blog T ye!
Sayang korang!!

6 Responses to “>AL-RAWSHA PYRAMID”

  1. .:nhalilah:. December 4, 2010 at 12:31 PM #

    >rawsha lagik.. tak pernah terai.. nak jugak satu hari nanti..

  2. Mummy Dasy December 5, 2010 at 2:17 AM #

    >macam best… napa plak d privatekan blog.. thanks sudi invite..

  3. Encik Bye December 6, 2010 at 8:07 PM #

    >Tq 4 invitin' me~Bila tengok ini post~ tak sabo plak nak bawak dap ponet ngan ibu dia lepak hotel~ hiihih!

  4. u-neey December 10, 2010 at 3:46 AM #

    >aduss..jeles betul ngan kak t ni, asyik jenjalan sokmo.. nanti jgn lupa ambil gambar byk2 tau. suka tgk gamba2 kak t, yg ceria sokmo..

  5. BUNGA December 11, 2010 at 9:43 AM #

    >seronoknyaa.. mengimbas kenangan dengan anak2 lagi. sweet🙂

  6. ☆ lieya latif ☆ December 13, 2010 at 4:36 AM #

    >akak, kat rawsha laa lieya tingin nak mkn tapi tak pegi2 lagi….mmg ramai ckp nasi arab terbaek kat sini…..nanti lieya terjah laaa..teruja lak tgk anak2 akakmkn…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: