>PALING MALAS

24 Jan

>


Ha! Jangan tak tahu! Kain semak menimbun gini pun boleh buat bahan T dok cite kat blog hari ni. Siap upload gak kat FB tadi. Siot je eh? Benda remeh/biasa gini pun sebok nak jaja citekan? Hish! Tak paham ah! Tapi dalam banyak keje rumah, yang nilah paling malas aka liat nak buat. Nak start tu. Kalu dah mula ok jer. Tadi g ngaji anak dara T pakai baju baru tau! Skang dia suka koleksi baju Ana Muslim. Sweet je tengok budak-budak pakai baju jenis gini. Tak semestinya pakai Baju Kurung je nak g ngajikan? Em.. Untuk dinner T tonite, T buat Sambal Ikan Bilis Kering. Hubby & kids cari makanan di Pasar Malam. Tak larat nak masak ah. Kepala pening kena panas tengah hari tadi. T ni “Puteri Lilin” sejak kecik lagi. Tak leh kena panas. Sure teros sakit kepala. Auch!

3 Responses to “>PALING MALAS”

  1. ☆ lieya latif ☆ January 25, 2011 at 1:52 AM #

    >lieya pun tak suke lipat baju kak t…tapi tu laa tak suke2 pun tetap kene buat heheeheh…seb baik en hubby rajin tolong lieya hahahahah….erm sedap tgk sambal kak t tuh…

  2. NiezaMan January 25, 2011 at 3:57 AM #

    >Lipat..jgn x lipat..tp sekarang ni akak kerah buruh kasar kt umah ni lipat baju sendirimula2 x elok gak, lama2 ok la.Sambal tu akak pon selalu gak buat.1 family suka

  3. CAYANG ALIN January 26, 2011 at 2:02 AM #

    >sedapnya sambal ikan bilis tu..yum yum..makan dengan nasi panas2..huh..memang terangkat la..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: