>BIARKAN BUNGA BERKEMBANG…

23 Feb

>

Last week Bunga Teratai ni cuma kembang sekuntum. Ni dah kembang sepenuhnya kat dalam tasik tempat T jog selama seminggu ni. Entry kali ni khas didedikasikan buat 2 orang sahabat T tersayang, Emy & Aimi. Jadi macam bunga ni. Memang ambik masa nak mengembang. Tapi tengok, setelah dia kembang, jadi pujian & dapat kagumkan orang lain. Biar datang hujan ribut, berpanas bagai. Tapi dia tetap kembang dengan besar & gah. Cabaran yang datang telan & tempohilah dengan gagah. Bak sekuntum Bunga Teratai. Jangan layu di tasik madu. B strong ok? Ini pun nasihat buat diri sendiri jugak. Tak terkecuali dibebankan dengan masalah. Itulah yang dinamakan kehidupan. Sayang korang. Jangan sedih-sedih ok? Meh sini meh, T aka Ruzi nak pelok cium. Muah! Muah!

3 Responses to “>BIARKAN BUNGA BERKEMBANG…”

  1. Azueriena Norash February 23, 2011 at 1:06 PM #

    >setiap insan tidak pernah lari dari masalah kan…semoga kita sama2 tabah mengharungi segala ujian dari allah swt….aminnn

  2. Aimi February 25, 2011 at 1:32 AM #

    >T, thanks for the dedication…so sweet!!!! and thanks for your support…love u dear….. take care…

  3. Emy Omar February 26, 2011 at 6:05 AM #

    >Ruzi,thanks for your understanding..huhuhu sedih+terharu..insyallah semoga kita sama-sama tabah mengahadapi dugaan dariNya kan..love you…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: