>BARU!

5 Mar

>


Lunch tadi g makan kat tempat baru. Restoran Ima. Dulu dikenali sebagai Restoran Nina Asam Pedas. Depan Balai Polis Temerlah. Rasa makanan not badla. Semua lauk nampak sangat sedap! Orang pun ramai. Sekejapan saja kami masuk kedai tu, dah dipenuhi oleh orang ramai. Bunyi helicopter dok iringi suapan nasi ke dalam mulot comelku ini. Entah VIP mana yang datang sempena nak berkempen di DUN Kerdau. Yang aku pasti bukan Tn. Guru Datuk Nik Aziz Nik Mat. TAKBIR! Habis makan, singgah satu gerai ni beli Cendol Pulut + Pisang Goreng. Gerai sebelah kedai buku Popular. Cendol Pulut dia sedap ya awwww!!. Hehe… Then cari 3 barang ni yang wajib T beli untuk jadi cantik macam korang di luar sana! Sedar diri tak cantik. Tak pekan kalau nak berusaha untuk jadi cantik? Anyway, kecantikan dalaman lagi penting daripada kecantikan luaran. Cantik dalam, syukur. Cantik luar itu satu bonus. Alhamdulillah!

2 Responses to “>BARU!”

  1. Zana_MamaBatrice March 5, 2011 at 1:15 PM #

    >wah kakada tempat makan baru yerk kaknampak sumer sedap lauk yg kak tie ambil tu…nak2 ikan keli tu..oooo kak tie makan jamu mak dara yerkok tak kak?zana bab jamu2 nie..susah sikit..tp dlm hati nie dok teringin gark nak makan

  2. la mì March 5, 2011 at 1:34 PM #

    >wonderful post!HI! my name's martina and I come from Italy… I'd like you visit my blog and if you want follow me! I wait you… kisses :Dmarti

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: