>SEKALI SEHARI

10 Mar

>


Sekali di dalam hidupku, ku rasakan cinta yang suci sejati. Sekali, ku katakan sekali lagi, cintaku hanya sekali… Hehehe tetiba teringat lagu yang dipopularkan oleh kumpulan Feminin dulu. Time tengah kemaruk giler dengan Feminin. Tapi x delah sampai aku dok gedik menari macam depa. Minat lagu-lagunya saja. Poyo je bila dok imbas & ingat balik kisah ni :-p Ni ha, konon janji pada diri sendiri. Kalau boleh nak makan nasi cuma sekali sehari (ayat tak boleh belah). Kadang-kadang terbabas gak. Nafsu kuat sangat! Er, maksud aku nafsu makan ye, bukan nafsu yang toooooooot itu! Ni gambar-gambar masa lunch pada minggu ni. Esok Jumaat, biasanya tak masak. Masa agak singkat so bawa anak-anak makan kat kedai aje. Sabtu ni jom! G mandi & tidur @Bukit Gambang Resort City. Jom!

3 Responses to “>SEKALI SEHARI”

  1. dilaOHdila March 10, 2011 at 7:29 AM #

    >Best gi GAMBANG ni T. kak dod pnag gi…mmg syok oooooHOLIDAY HOLIDAY…..

  2. Ladfe Amir March 10, 2011 at 2:13 PM #

    >takpe..bila makan banyak tapi maintain ngan senaman yg betul, InsyaAllah semuanya akan ok.cinta yang sejati akan menjadikan dunia sebagai syurga yg tidak dapat dicari ganti.

  3. .:nhalilah:. March 11, 2011 at 2:25 AM #

    >best la pegi gambang..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: